Advertise

We reach the blind spot in your DMU

What about your media mix strategy?

Advertisers information

CxO Magazine PRINT, CxO Spotlight DIGITAL, CxO.net and unique CxO interactive events all have a specific target. They reach the full decision-making unit of SMEs and multinationals. Not only the CEO but also the full CxO squad and all other executives involved in strategic decisions. The interactive connection with our readers makes the CxO content unique.

Are you interested in reaching these target groups with leaders and influencers? Contact us and we will help you in doing this in the right way.

Download CxO Mediafile 2024
Our CxO Mediafile 2024 includes readership, advertising rates, calendar and deadlines!

Hoe kan CxO u helpen om c-level te bereiken?

Klik hier!

9 redenen waarom de CxO-media een succes maken van uw marketingcampagne: 

  1. Dankzij het businessmagazine CxO Magazine hebben managers en ondernemers een 360° view op wat er in hun onderneming of organisatie speelt. U bereikt hierdoor een publiek dat nog te veel onder de radar blijft.
  2. De lezers zijn business owners, directieleden (CEO’s, CFO’s, CIO’s, CMO’s, COO’s, CSO’s, CHO’s), investeerders en bestuurders. U benadert deze eindverantwoordelijken voor aankoop van diensten en producten via een neutraal kanaal. U zoekt al lang hun aandacht? Nu heeft u ze.
  3. CxO Magazine werkt volgens de principes van de ‘sharing economy’ (deeleconomie). Meer dan 200 geëngageerde gebruikers van bedrijfsoplossingen delen in dit magazine hun kennis en ervaringen met elkaar over HRM, finance, ICT, marketing, sales, facility management, logistiek en productie-automatisering. Deze kennisdeling onder ervaringsdeskundigen is dé katalysator bij uitstek die ook hun ‘peers’ (andere gebruikers) aanzet om CxO Magazine te lezen. Uw boodschap krijgt extra aandacht en heeft een unieke gateway tot de markt gevonden.
  4. Uw marketingcampagne bereikt in één klap 60.000 managers en ondernemers. CxO Magazine bereikt gemiddeld drie lezers per gedrukt exemplaar. Dankzij de 360° view op hun interne organisaties krijgt u de volledige Decision Making Unit (DMU) van kmo’s en grote ondernemingen scherp in het vizier.
  5. Onze missie is beslissingsnemers relevante en onafhankelijke informatie aan te bieden. Aan de hand van onderbouwde thema-artikels nemen ze betere strategische beslissingen. Haak uw boodschap eraan vast. Grijp deze kans en laat van u horen.
  6. De lezers van CxO Magazine waarderen dat ze het magazine afwisselend gedrukt (CxO Magazine Print) en digitaal (CxO Magazine Digital) ontvangen. Dankzij een multimediale campagne staat uw boodschap meer in the picture.
  7. Op de website www.cxonet.be, de digitale ruggegraat, kunt u 7/7 en 24/24 het CxO media-archief raadplegen. De website wordt maandelijks door ruim 8500 unieke personen bezocht. Creatieve online advertising is mogelijk.
  8. Dankzij CxO e-DM (Direct Mailing) bereikt u het volledige lezersbestand van CxO Magazine van ruim 32 000 e-mailabonnees (GDPR compliant).
  9. Het jaarlijkse CxO Leadership Forum maakt de cirkel rond. Dit is de hoogmis waar de CxO’s elkaar fysiek ontmoeten en inzichten en ervaring delen over innovatie, visie, strategie en leiderschap. Met een speaker opportunity en/of high level networking bereikt u rechtstreeks de topmanagers.