De kogel is door de kerk! Dit moet u zeker lezen.
CxO Magazine & Business Vlaanderen gaan samenwerken.
Beide dynamische lezers- en adverteerdersgroepen reiken elkaar de hand. Twee sterke netwerken smelten samen tot een unieke community met als brandnaam Business Vlaanderen. Daardoor komen een bijzonder groot aantal vennootschappen in Vlaanderen en hun unieke verhalen samen op – als het ware – een main stage podium terecht. Een grote teksten-concertzaal met native content waar u business leaders & business owners – artiesten – ontdekt die u inspireren en mee doen groeien.
Met CxO onder de motorkap krijgt Business Vlaanderen nog meer de wind in de zeilen.
Business Vlaanderen vertegenwoordigt een community die door de publicatie van relevante en inspirerende content op korte termijn gegroeid is tot meer dan 6.500 volgers op Linkedin. Daarenboven bereikt haar magazine door de integratie me CxO de leiders van maar liefst 16.000 vennootschappen in Vlaanderen en Brussel.
Maar wat onderscheidt Business Vlaanderen?
* 6 keer per jaar een premium uitgave van 100 pagina’s in twee regionale clusters verpakt. Dat maakt onze aanwezigheid nog tastbaarder.
* Een heel sterke online aanwezigheid met de dagelijkse publicatie van relevante en inspirerende artikels.
* En last but not least: Ondernemingen daadwerkelijk laten groeien via inspirerende native content. De honger naar kennis en kunde was nog nooit zo groot. Content is king!
Tot slot nog dit:
Business Vlaanderen maakt deel uit van Louwers Mediagroep dat ondertussen in Belgiƫ en Nederland 35 vaktijdschriften en business bladen op de markt heeft. Elke dag publiceert het tientallen inspirerende artikels op de bijhorende online platformen.
Alles begint bij luisteren…