CxO

Imagine 185 CxO’s improving your Strategic Decision Making

Make the impossible, possible
CxO Magazine | Subscribe now
Home >  News >  Marketing

News

13/06/2016 - Search is heel groot, maar verdwijnt!

Vandaag de dag geeft de marketeer gemiddeld zo’n 20% van het totale marketingbudget uit aan search advertising. En dat terwijl veel marketeers search nog steeds zien als een resultaatpagina in een browser.... Read on

09/05/2016 - 5 tactieken die onmiddellijk vertrouwen opwekken

Als je van plan bent om iets te kopen, zal één iets je beslissing versnellen om voor een specifiek merk te kiezen: vertrouwen. Je mag een merk zelfs leuk vinden, als je het niet vertrouwt, koop je het niet. ... Read on

15/03/2016 - Wat de millennial wil van zijn verpakking

Volgens wereldwijd onderzoek van verpakkingsproducent Tetrapak besteedt Generation Y (mensen geboren tussen de 1980 en 1995) ruim 550 miljard euro, waardoor deze grootste groep consumenten de meest invloedrijke generatie is binnen de wereldwijde voedings- en drankenindustrie.... Read on

17/02/2016 - Tidal Wave of Digital Content Posing Significant Management and Operational Challenges to Marketing Professionals

Despite heavy investments in managing the surge of digital content, the operational side of content management is eating up a big chunk of marketing professionals’ time, according to a new study from Accenture.... Read on

23/10/2015 - Anouk Lagae verkozen tot Marketeer van het jaar

Anouk Lagae, de chief marketing officer van Duvel Moortgat, werd gisteren verkozen tot de Nederlandstalige Marketeer van het Jaar 2015. Ook aan Franstalige kant won een brouwer: David Sempels, de directeur marketing Benelux van AB InBev.... Read on