CxO

Imagine 185 CxO’s improving your Strategic Decision Making

Make the impossible, possible
CxO Magazine | Subscribe now
Home >  News >  Management >  Harvest Group luidt einde van de voicemail in
Send this article to a friend:
Send
Subscribe to our newsletter

Management

23 februari 2017

cxo magazine

Door cxo magazine

Harvest Group luidt einde van de voicemail in

Het ervaren Belgische contact center Harvest in Antwerpen start met de verdeling van de gloednieuwe applicatie ALOA. Deze app verbindt innovatie en automatisering aan ‘live’ contact. Hiermee komt Harvest tegemoet aan de toenemende vraag van bedrijven om de communicatie met klanten verder te digitaliseren, zonder in te moeten boeten aan servicegerichtheid en persoonlijk contact.

ALOA maakt de drukbezette professional altijd telefonisch bereikbaar met behulp van een persoonlijke assistent(e) of PA op afstand die hij kan inschakelen wanneer hij dat wenst. De assistent(e) van vlees en bloed beantwoordt de telefoon op de door de gebruiker aangegeven tijdstippen en laat in de backend van de app de aard van de oproep achter en alle nodige informatie. Via de app kan de urgentie van de oproepen worden gecheckt en beslist de gebruiker of hij meteen terugbelt, dit op een later tijdstip doet, of dat zijn PA de vraag kan afhandelen.

Bron: Made In

Lees het volledige artikel: http://www.madeinantwerpen.be/nieuws/harvest-group-luidt-einde-van-de-voicemail-in/