CxO

Imagine 185 CxO’s improving your Strategic Decision Making

Make the impossible, possible
CxO Magazine | Subscribe now

Latest news

22/12/2016 Bridgestone & Bluecrux winnen de Supply Chain Award-Project of the Year 2016.

Bridgestone & Bluecrux winnen de Supply Chain Award-Project of the Year 2016.

Read on

17/11/2016 Nieuwe norm beschrijft hoe een organisatie een ‘wauw-gevoel’ bij haar klanten kan creëren via ‘service excellence’

De nieuwe ‘service excellence’ norm CEN/TS 16880:2015, die het Bureau voor Normalisatie in België (NBN) publiceert, beschrijft wat een organisatie op orde moet hebben om dagelijks een persoonlijke en verrassende dienstverlening en een uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Of anders: hoe kan je bij je klanten een ‘wauw-gevoel’ teweegbrengen? Een tevreden klant is niet goed genoeg

Read on

10/11/2016 Een nieuw werkboek voor Facitity Managers

Ben je Facility Manager of dienstverlener? Dan ben je beslist vertrouwd met de Europese norm NBN EN 15221 voor Facility Management.

Read on

03/11/2016 How Linkedin uses Gamification

To Drive Engagement and Motivate Its Users. We all know LinkedIn as the serious, business-oriented social network. It’s probably not the first thing that comes to mind when we think of fun and games.

Read on

6 maand gratis

6 maand gratis

Om het managementtijdschrift CxO magazine de volgende zes maanden kosteloos te ontvangen dien je slechts te voldoen aan de volgende twee criteria:

Neem deel aan onze mini enquête, deze duurt minder dan 5 minuten.
Geef ons drie personen op kader- of directieniveau die we met dit unieke aanbod ook een dienst kunnen bewijzen. (klanten, leveranciers, collega's, ...)

Subscribe to our newsletter

CxO Magazine Headlines

|17/11/2016|  Nieuwe norm beschrijft hoe een organisatie een ‘wauw-gevoel’ bij haar klanten kan creëren via ‘service excellence’

De nieuwe ‘service excellence’ norm CEN/TS 16880:2015, die het Bureau voor Normalisatie in België (NBN) publiceert, beschrijft wat een organisatie op orde moet hebben om dagelijks een persoonlijke en verrassende dienstverlening en een uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Of anders: hoe kan je bi...

Read on

|03/11/2016|  How Linkedin uses Gamification

To Drive Engagement and Motivate Its Users. We all know LinkedIn as the serious, business-oriented social network. It’s probably not the first thing that comes to mind when we think of fun and games. ...

Read on

 





You can find our other media files here

CxO Europe Mission

Our mission is to share relevant and independent information with managers and entrepreneurs. CxO gives them a 360° view of their company. This helps decision makers to take better strategic decisions. Herefore we use a set of media (print, digital, online, congres) and more than 200 experts (Board of the Wise & Expert Groups). This practice based information is unique.


<januari 2017>
madiwodovrzazo
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345