CxO

Imagine 185 CxO’s improving your Strategic Decision Making

Make the impossible, possible
CxO Magazine | Subscribe now

Latest news

10/03/2017 Make Time for Strategic Thinking Every Day

If you believe that only senior executives need to think strategically, think again.

Read on

23/02/2017 Harvest Group luidt einde van de voicemail in

Het ervaren Belgische contact center Harvest in Antwerpen start met de verdeling van de gloednieuwe applicatie ALOA. Deze app verbindt innovatie en automatisering aan ‘live’ contact. Hiermee komt Harvest tegemoet aan de toenemende vraag van bedrijven om de communicatie met klanten verder te digitaliseren, zonder in te moeten boeten aan servicegerichtheid en persoonlijk contact.

Read on

16/02/2017 Indumation 2017 verwelkomde meer dan 7.000 professionele bezoekers

Persbericht van de organisatoren: De 4e editie, meteen ook de grootste van Indumation.be, sloot af met 7.831 bezoekers uit de industrie en 831 studenten. Wij laten u graag genieten van een aantal sfeerbeelden van hét Belgische platform bij uitstek voor industriële automatisering. Op 8, 9 en 10 februari trokken tal van management- en technische teams uit de Benelux industrie naar Kortrijk Xpo. Daar konden ze het uitgebreide aanbod aan automatiserings- en smart manufacturing technologie ontdekken en deelnemen aan 14 expert classes, debatten en netwerkmomenten.

Read on

06/02/2017 Go for Customer Success or die

Fawlty Tower; a hotel where Customer Success wasn’t part of the script

Read on

6 maand gratis

6 maand gratis

Om het managementtijdschrift CxO magazine de volgende zes maanden kosteloos te ontvangen dien je slechts te voldoen aan de volgende twee criteria:

Neem deel aan onze mini enquête, deze duurt minder dan 5 minuten.
Geef ons drie personen op kader- of directieniveau die we met dit unieke aanbod ook een dienst kunnen bewijzen. (klanten, leveranciers, collega's, ...)

Subscribe to our newsletter

CxO Magazine Headlines

|17/11/2016|  Nieuwe norm beschrijft hoe een organisatie een ‘wauw-gevoel’ bij haar klanten kan creëren via ‘service excellence’

De nieuwe ‘service excellence’ norm CEN/TS 16880:2015, die het Bureau voor Normalisatie in België (NBN) publiceert, beschrijft wat een organisatie op orde moet hebben om dagelijks een persoonlijke en verrassende dienstverlening en een uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Of anders: hoe kan je bi...

Read on

|03/11/2016|  How Linkedin uses Gamification

To Drive Engagement and Motivate Its Users. We all know LinkedIn as the serious, business-oriented social network. It’s probably not the first thing that comes to mind when we think of fun and games. ...

Read on

 


You can find our other media files here

CxO Europe Mission

Our mission is to share relevant and independent information with managers and entrepreneurs. CxO gives them a 360° view of their company. This helps decision makers to take better strategic decisions. Herefore we use a set of media (print, digital, online, congres) and more than 200 experts (Board of the Wise & Expert Groups). This practice based information is unique.


<maart 2017>
madiwodovrzazo
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789