CxO

Imagine 185 CxO’s improving your Strategic Decision Making

Make the impossible, possible
CxO Magazine | Subscribe now

Latest news

17/11/2016 Nieuwe norm beschrijft hoe een organisatie een ‘wauw-gevoel’ bij haar klanten kan creëren via ‘service excellence’

De nieuwe ‘service excellence’ norm CEN/TS 16880:2015, die het Bureau voor Normalisatie in België (NBN) publiceert, beschrijft wat een organisatie op orde moet hebben om dagelijks een persoonlijke en verrassende dienstverlening en een uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Of anders: hoe kan je bij je klanten een ‘wauw-gevoel’ teweegbrengen? Een tevreden klant is niet goed genoeg

Read on

10/11/2016 Een nieuw werkboek voor Facitity Managers

Ben je Facility Manager of dienstverlener? Dan ben je beslist vertrouwd met de Europese norm NBN EN 15221 voor Facility Management.

Read on

03/11/2016 How Linkedin uses Gamification

To Drive Engagement and Motivate Its Users. We all know LinkedIn as the serious, business-oriented social network. It’s probably not the first thing that comes to mind when we think of fun and games.

Read on

24/10/2016 Take a vacation to boost your activity

Over the past three years, we have partnered with the U.S. Travel Association to more clearly understand the relationship between well-being and taking time off from work. Our hypothesis has been that without recovery periods, our ability to continue performing at high levels diminishes significantly. This is in direct conflict with the common misconception that the longer you persevere at work, the more successful you will become.

Read on

6 maand gratis

6 maand gratis

Om het managementtijdschrift CxO magazine de volgende zes maanden kosteloos te ontvangen dien je slechts te voldoen aan de volgende twee criteria:

Neem deel aan onze mini enquête, deze duurt minder dan 5 minuten.
Geef ons drie personen op kader- of directieniveau die we met dit unieke aanbod ook een dienst kunnen bewijzen. (klanten, leveranciers, collega's, ...)

Subscribe to our newsletter

CxO Magazine Headlines

|07/07/2016|  Eerste slimme windmolen helpt Luik Natie Coldstore groeien

Logistieke specialist Luik Natie Coldstore pakt uit met een energieprimeur. Het bedrijf laat de koeling van zijn diepvriesmagazijnen in Kallo voortaan aansturen op basis van de beschikbaarheid van windenergie....

Read on

 





You can find our other media files here

CxO Europe Mission

Our mission is to share relevant and independent information with managers and entrepreneurs. CxO gives them a 360° view of their company. This helps decision makers to take better strategic decisions. Herefore we use a set of media (print, digital, online, congres) and more than 200 experts (Board of the Wise & Expert Groups). This practice based information is unique.


<december 2016>
madiwodovrzazo
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678